خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد ؛

اختصاص 30 میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های بهداشتی و درمانی گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۱۱۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تجهیز زیرساخت های درمانی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه با شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در ایران، پشتیبانی ویژه از حوزه بهداشت و درمان استان در برنامه این سازمان قرار گرفت، اظهار داشت: در هفته اول اسفند 20 میلیارد ریال به صورت تنخواه از اعتبارات استانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تلاش شد از اعتبارات ملی برای تجهیز بیمارستان ها و تهیه ملزومات کادر زحمتکش درمانی استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: در همان زمان به دستور دکتر نوبخت 280 میلیارد ریال دیگر به صورت تنخواه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تزریق شد.

وی با بیان اینکه  تمام توان خود را برای پشتیبانی از کادر درمانی و حوزه بهداشت و درمان استان خصوصاً در شرایط کنونی  به کار بسته ایم، افزود: روز گذشته نیز به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و درمانی مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبلغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در اختیار این دانشگاه قرار گرفت.

محمدی در پایان با تسلیت شهادت تعدادی از پرستاران و پزشکان استان در راه نجات جان بیماران ، گفت: همه ما باید بکوشیم تا در حد توان از مشقت کار این عزیزان بکاهیم ؛ و مردم فهیم استان نیز با رعایت نکات توصیه شده، خصوصاً عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر، حلقه انتقال این ویروس را قطع کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز