خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۰۹۱

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان بهداشت محیط ، اقامتگاه های موقت نیز موجب تراکم جمعیت می شود ، از ممنوع بودن برپایی هرگونه چادر توسط مسافران در اقصی نقاط استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع اظهار داشت: ۱۳ استان کشور خصوصاً آن دسته که در سال‌های گذشته بیشتر گردشگرپذیر بودند، کانون شیوع ویروس کرونا هستند و به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس تدابیری صورت گرفته است. 

وی به استقرار عوامل نظامی، امدادی و درمانی در محورهای ورودی گیلان از استان های مجاور اشاره و خاطرنشان کرد: در محور قزوین به رشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری بهداشت و درمان، با اکیپ های دارای ماموریت مشخص، مستقر هستند تا همه سرنشینان خودروها را غربالگری و تب سنجی کنند.

وی خاطرنشان کرد: غربالگری و تب سنجی در محور منتهی به استان مازندران توسط نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت و در محور منتهی به اردبیل در شهرستان آستارا، از سوی نیروی انتظامی و هلال احمر با همراهی عوامل بهداشت و درمان صورت می گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: به‌رغم توصیه های مکرر صورت گرفته متاسفانه برخی از هموطنان بی توجهی می کنند.

استاندار گیلان با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته چنین ایامی، شهرداری‌ها با برپایی چادرهای اقامتی و آموزش و پرورش با مهیاکردن کلاس های درس برای میزبانی از مسافران و فرهنگیان آماده می‌شدند، گفت: امسال تمامی نهادهای دولتی، انقلابی، شهرداری‌ها و مدارس از ابتدا اعلام کردند که به واسطه شیوع ویروس در سراسر استان و به منظور اهمیت قائل شدن برای سلامت مردم به ویژه گیلانیان، نمی توانیم پذیرایی هیچگونه مسافری باشیم.

وی با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان بهداشت محیط، اقامتگاه های موقت نیز موجب تراکم جمعیت می شوند، گفت: به واسطه اینکه امکان جداسازی جمعیت و نیز ارائه سرویس های خدماتی وجود ندارد، برپایی هرگونه چادر توسط مسافران ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز