خبرگزاری کار ایران

شادی‌نیا خبرداد:

تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در آذربایجان شرقی به ۱۳۴ نفر رسید/ آسیب چشمی ۷۰ درصد از مصدومان

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۰۰۷

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن ۱۳۴ نفر در مراسم چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا ساعت ۱۲ امروز، چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران، از مصدوم شدن ۱۰۳ مرد و ۳۱ زن در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از ۱۳ مصدوم بستری شده، دو نفر در بیمارستان سینا، پنج نفر در بیمارستان شهدا، پنج نفر در بیمارستان نیکوکاری و یک نفر نیز در بیمارستان علوی تبریز بستری هستند.

وی اضافه کرد: سن ۴۰ درصد مصدومان بین شش تا ۱۸ سال بوده و ۵۴ درصد مصدومان عابر و رهگذر بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مصدومان با آسیب چشم به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند. 

شادی‌نیا با اشاره به وضعیت شهرستان‌های مختلف در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ۸۷ نفر از تبریز و چهار مورد از آذرشهر، هفت مورد از اهر، یک مورد از شبستر، پنج مورد از بستان آباد، دو مورد از چاراویماق و سه مورد از کلیبر گزارش شده است.

وی در خاتمه متذکر، شد: همچنین هشت نفر در شهرستان مراغه، یک نفر در هشترود، دو نفر در سراب، چهار نفر در بناب، دو نفر در جلفا، چهار نفر در مرند و چهار نفر در اسکو بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال و مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز