خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

هوای قزوین بارانی می شود/ احتمال لغزندگی جاده ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۴۲

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر امروز استان قزوین با بارش پراکنده باران همراه است.

مریم بهروزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعات شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد‌های نسبتا شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

 کارشناس هواشناسی استان افزود:در نیمه شمالی استان نسبت به دیگر نقاط استان میزان بارش بیشتر است.

بهروزی اضافه کرد: برای فردا پنج شنبه با توجه به رطوبت خوب موجود در منطقه ناپایداری‌های محلی راخواهیم داشت که رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب غربی را به همراه دارد.

وی پیش بینی کرد: با توجه به شدت بارش ها، در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رود خانه‌ها دور از انتظار نیست و در گردنه‌ها و راه‌های مواصلاتی کاهش دید افقی و لغزندگی جاده‌ها را خواهیم داشت.

به گفته این کارشناس هواشناسی، روز جمعه وضعیت جوی نسبتا پایدار است.

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد: بامداد امروز مردم شهرسیردان دمای منفی یک درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۲۲ درجه بالای صفر در آبیک گزارش شده است و همچنین در این مدت کمینه دمای هوای شهر قزوین ۴ تا ۳۰ درجه ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز