خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ایلام مطرح کرد:

انتقاد از کمبود اقلام بهداشتی و درمانی/ ورودی‌های استان کنترل نمی‌شود/ لزوم توجه استاندار به کارگران و اقشار محروم

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۳۵

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود اقلام بهداشتی و درمانی در استان از استاندار ایلام خواست رسیدگی به وضعیت کارگران و اقشار آسیب پذیر را جدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلام امینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در استانداری ایلام برگزار شد با انتقاد از کمبود اقلام بهداشتی درمانی در استان گفت: مشکل کمبود دستکش ، ماسک و مواد ضد عفونی از چالش‌های مهم استان است که تاکنون رفع نشده و مردم از این موضوع ناراضی‌اند. 

امینی در بخش دیگری از انتقادات خود افزود: ورودی‌های استان کنترل نمی‌شوند، هنگام سفرم به استان ایلام در ورود به این استان با هیچ مورد از کنترل یا غربالگری مواجه نشدم. 

وی از نشست های مختلف در تهران خبر داد و افزود: جلساتی را با معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر بهداشت و پارلمانی وزارت صمت برگزار کردیم که قول مساعد دادند امکانات و تجهیزات را به استان ایلام ارسال کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کرونا را جدی نگرفته‌اند ، صدا و سیما بیش از پیش نسبت به تولید محتوا و اهتمام جدی داشته باشد.

امینی گفت: مردم این بیماری را کتمان می‌کنند و ابتلاء به کرونا را بد نامی می‌دانند در حالیکه چنین نیست و همه باید برای قطع این زنجیره یکدل شویم.

وی تصریح کرد: تعطیلی بخش خصوصی کار آسانی نیست و قطعا جامعه را دچار مشکلاتی می‌کند.  

امینی با حمایت از اقشار ضعیف جامعه گفت : اقشار آسیب پذیر و کارگران که حتی تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و نمی توانند از منزل بیرون بروند نیازمند توجه استاندار به این قشر محروم است.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت افراد مستمند و مخصوصا قشر کارگر جامعه که تنها راه درآمدشان کارگری است و امروز غیر از ترس کرونا از تامین مایحتاج روزانه خانوادهای‌شان هم دست‌شان کوتاه شده را باید جدی گرفت و دستگاه‌های متولی آن‌ را در اولویت قرار دهند.

امینی گفت: تا پایان خرداد برای پرداخت تعرفه‌های آب، برق، گاز و تلفن به مردم فرصت داده شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز