خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان جهانی شهرهای هوشمند:

برای لغو تحریم‌ها با ایران همراهیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۰۱

دبیرکل سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار( WeGO) با صدور پیامی در پاسخ به نامه شهردار شیراز مبنی بر توقف تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: این سازمان به دنبال هر اقدام ممکن برای رفع تحریم‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در متن پیام کیونگ یول لی، که روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شیراز روز سه‌شنبه آن را منتشر کرد، خطاب به شهردار شیراز آمده است: در آغاز کلام، مایلم عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود را بابت قربانیان ویروس کرونا که جهان و جهانیان را شدیدا در معرض خطر قرار داده است اعلام کنم،

این پیام افزوده است: به عنوان یک شهروندکره جنوبی که کشورش به شدت تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، آلام مردم بزرگ ایران را که از این ویروس رنج می‌برند کاملا درک می‌کنم. اما، مطمئن هستم ما با شرایط سخت کنونی مبارزه کرده و دیر یا زود بر آن غلبه خواهیم کرد.

در این پیام عنوان شده است: در خصوص اینکه تحریم‌ها باعث می‌شوند مردم ایران از جمله شهروندان شیراز که باید سریعا مداوا شوند بی دلیل به سختی و مشقت بیفتند،کاملا با شهردار شیراز در خصوص لغو تحریم‌ها موافق هستم، شیراز به عنوان یکی از اعضای ارزشمند این سازمان، شایسته زندگی شادتر، هوشمندتر و فعال‌تری است و سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار (WeGO) به دنبال هر اقدام ممکن در راستای تلاش‌های بین‌المللی در این باره خواهد بود.

پیش از این شهردار شیراز (بیست و یکم اسفندماه ۹۸) با هدف استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی این نهاد برای رساندن صدای شهروندان به گوش همه جهان در نامه‌ای به شهرهای دوست و خواهر خوانده و سازمان های بین‌المللی نوشته بود: تحریم‌های ظالمانه در شرایط شیوع ویروس کرونا، مصداق بارز جنایت جنگی است و من به نمایندگی از شهروندان فرهیخته شیراز از همکاران خود در سر تا سر جهان و مسوولان سازمان های بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری انتظار دارم خواستار لغو تحریم‌های ظالمانه شوند.

پیام کیونگ یول لی، دبیرکل سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار( WeGO) نیز در پاسخ به نامه حیدر اسکندرپور،شهردار شیراز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز