خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

افتتاح ۳ پروژه راه‌سازی البرز در ۳ ماه اخیر/ توجه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه راه ها در راستای رفاه و آسایش مردم

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۷۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم ایران اسلامی می توانند از این پس از آزادراه شهید همت استفاده کنند ولی از تمامی شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم گشایش پروژه امتداد آزادراه شهید همت که روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، افزود: جای خرسندی دارد که در سه ماه اخیر، ۳ بار مفتخر به حضور رئیس جمهور در البرز بودیم.

وی ادامه داد: در البرز پس از دستور اکید ریس جمهور محترم، عزم و اراده ویژه ای برای تسریع در بهره برداری از پروژه های راه‌سازی استان شکل گرفت.

شهبازی گفت: منطقه یک آزادراه تهران_شمال و امتداد آزادراه شهید همت در البرز بیش از ۴۰ درصد ترافیک ورودی البرز را کاهش می دهد.

وی با اشاره به پیگیری های مجدانه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه همت، افزود: امروز این پروژه بزرگ و مهم بعنوان یک مطالبه مردمی، پس از سال‌ها انتظار زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی اضافه کرد: بهره برداری از چنین پروژه های مهمی در این شرایط سخت بواسطه شیوع بیماری کرونا، پیامی ناامید کننده برای دشمنان است چراکه درصدد ایجاد اختلال در امور توسعه ای کشور بودند.

وی گفت: دولت پای کار است و اکنون با رعایت تمامی اصول بهداشت جهت پیشگیری از شیوع کرونا، این پروژه با حضور رییس جمهور محترم به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز افزود: مردم ایران اسلامی می توانند از این پس از آزادراه شهید همت استفاده کنند ولی از تمامی شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

وی عنوان کرد: جای شکر دارد که اکنون ترددها بسیار کاهش یافته و مردم به این باور رسیده اند که سفر را تا ریشه کن شدن کرونا به تعویق اندازند.

شهبازی گفت: تمامی مسئولان در این برهه حساس برای پیشگیری از شیوع و درمان این بیماری، به جد پای کار هستند و واحد‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و دارویی در البرز نیز به صورت سه شیفت مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز