خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران خودرو دامغان:

حمایت مالی از واحدهای صنفی که با شیوع کرونا داوطلبانه تعطیل کردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۲۱

رئیس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران خودرو دامغان گفت : از واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه که با شیوع کرونا به صورت خودجوش و داوطلبانه تعطیل کردند حمایت مادی صورت می گیرد .

به گزارش ایلنا، مجید خدابخش بیان کرد : واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه املاک و نمایشگاه خودرو که به علت شیوع ویروس کرونا واحد صنفی خود را تعطیل کردند مورد تشویق و حمایت اتحادیه قرار خواهند گرفت.

وی افزود : به دلیل وجود آزار کسبه و بی رونقی بازار توسط ویروس کرونا اتحادیه املاک و نمایشگاه داران خودرو دامغان تدابیری اندیشیده و پس از پایان این دوران از واحدهای تابعه حمایت خواهد کرد .

مجید خدابخش اظهار داشت : بسیاری از واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه جهت قطع زنجیره انتقال کرونا به صورت خودجوش مغازه های خود را تعطیل کرده اند که اتحادیه به پاس قدردانی از این کسبه با جلسات متعددی که با اتاق اصناف، فرمانداری و مسئولان ذیربط برگزار و مصوب کردند که در حد توان حمایت کنند .

رئیس اتحادیه املاک دامغان تصریح کرد : متصدیان و کسبه بعد از تعطیلات و ریشه کن شدن ویروس کرونا به اتحادیه مراجعه تا ضمن بررسی خسارات وارده جهت تسهیلات و جبران ضرر و زیان به مراجع ذیربط از جمله اداره محترم دارایی، شهرداری و بانک معرفی شوند . 

وی در پایان ضمن تقدیر از کسبه این اتحادیه که در سطح شهرستان به صورت داوطلبانه و خودجوش به پویش "در خانه می‌مانم " پیوستند یادآور شد : اتحادیه املاک دامغان جزو پیشگامان این پویش بود که کمک شایانی به قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز