خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز مطرح کرد؛

لغو ۹۹۰ عنوان فعالیت خدمات گردشگری شهرداری تبریز در نوروز ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۰۸

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط بحرانی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا و با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز تمامی خدمات گردشگری شهرداری تبریز لغو شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رضا خلیلی در این خصوص اظهار کرد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز هم راستا با ستاد خدمات سفر استان، سال‌هاست که مشغول ارائه خدمات گردشگری بوده و برای سایر شهرهای کشور به عنوان الگو مطرح شده است.

‎وی ادامه داد: تعطیل بودن اقدامات گردشگری، همچون اتوبوس‌های تبریزگردی، تاکسی‌های از من بپرس، نمایشگاه‌های نوروزانه صنایع دستی و تعطیلی موزه‌ها به معنای شانه خالی کردن از بار مسئولیت نبوده بلکه در این شرایط، مهم‌ترین اولویت برای مدیریت شهری تبریز، حفظ سلامتی شهروندان تبریزی و هموطنان عزیز و جلوگیری از گسترش این ویروس است.

وی همچنین یادآور شد: واحدهای مختلف شهرداری تبریز در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای نوروز ۱۳۹۹ ترتیب داده بودند که برای جلوگیری از گسترش بیماری همه آن‌ها لغو شده است.

 شهرداری تبریز در مجموع با لغو ۳۱ برنامه در موضوع‌های مختلف و ۹۹۰ عنوان فعالیت، برنامه‌ها و خدمات گردشگری در نوروز ۱۳۹۹، از هم‌میهنان عزیز دعوت کرده تا برنامه‌ سفرهای خود به شهر تاریخی - فرهنگی تبریز را به بعد از مهار بیماری ناشی از ویروس کرونا موکول کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز