خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تکذیب انتقال بیماران کرونایی به خوزستان برای معالجه/ تمامی مرزها بسته است

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۴۵۷

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ورود بیماران کرونایی عراق به ایران،نماینده خوزستان در شورای عالی استان ، انتقال بیماران کرونایی عراقی به خوزستان را تکذیب کرد.

سید محسن موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون در فضای مجازی کلیپی مبنی بر اینکه تعدادی بیمار زن و مرد از طریق هواپیما از کشور عراق برای مداوا به ایران در حال انتقال هستند که با توجه به صحبتی که با مسئولان حوزه علوم پزشکی استان داشتم به شدت این موضوع را تکذیب می کنم.

وی افزود: تمامی مرزهای زمینی و هوایی خوزستان با کشور عراق تحت کنترل و بسته هستند و به هیچ عنوان بیمار کرونایی جهت مداوا به این استان منتقل نمی شود.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها ادامه داد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خوزستان مدام به بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت بازدید مراجعه کرده و آمار و اسامی بیماران را لحظه به لحظه تحت کنترل دارند و این موضوع را به شدت تکذیب می کنند.

موسوی زاده ادامه داد: مردم خوزستان به هیج عنوان از این موضوع نگران نباشند چرا که همه چیز در مورد بیماری کرونا در استان تحت کنترل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز