خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان:

شهروندان قزوینی از تجمع در چهارشنبه آخر سال خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۹۳

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: اگر شهروندان در مراسم چهار شنبه آخر سال تجمع کنند، امکان افزایش انتقال ویروس کرونا زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت اله مهدیخانی در حاشیه بازدید و بازرسی از وضعیت رعایت بهداشت در اماکن عمومی در سطح شهر اظهار کرد: موثر‌ترین و ارزشمند‌ترین شیوه‌ مدیریت بحران موجود برای کنترل بیماری کرونا، خودداری از شرکت در تجمعات کوچک و بزرگ و به حداقل رساندن هرگونه ارتباط و تماس با دیگران است.

مدیرکل بحران استان افزود: علیرغم تلاش‌های شبانه روزی متولیان بهداشت و درمان استان، مسئولان و مردم، متاسفانه برخی از هم استانی‌ها، موضوع را چندان جدی نگرفته اند و آنگونه که باید و شاید، موارد و نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند که این کوتاهی به ضرر همه خواهد بود.

مهدیخانی ادامه داد: چهار شنبه آخر سال، همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان در روز‌های آخر سال بوده، چرا که علاوه بر تحمیل بار مالی بسیار زیاد به جامعه، خسارات و تلفات جانی نیز برجای می‌گذارد، امسال بیماری کرونا هم مزید بر علت شده است و اگر تجمعات چهارشنبه آخر سال کنترل نشود، موج سنگینی از بیماری کرونا ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در صورت بروز هر گونه آسیب و مراجعه به بیمارستان ها، قطعا محیط آلوده به کرونا، تهدید جدی برای مردم خواهد بود، بنابراین لازم است هم استانی ها، اکیدا از حضور در سطح شهر و اجرای هرگونه برنامه خودداری کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز