خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان خبر داد ؛

ثبت نام 320 دامغانی در طرح اقدام ملی مسکن / 2.5 هکتار زمین برای ساخت مسکن اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۹۱

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان از ثبت نام ۳۲۰ نفر از شهروندان دامغانی در طی دو مرحله در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: با آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۳۲۰ نفر از شهروندان دامغانی در طی دو مرحله نسبت به نام نویسی در سایت وزارت راه و شهرسازی اقدام کردند.

به‌گزارش ایلنا، مهدی هراتیان با اشاره به ثبت نام طرح اقدام‌ ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی افزود: در اجرای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در هر مرحله ۱۶۰ نفر از شهروندان دامغانی موفق به ورود به سایت تعبیه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی شدند و مراحل ثبت نام را با موفقیت طی کردند. 

وی تصریح کرد: برای ساخت مسکن برای متقاضیان در طرح اقدام‌ ملی مسکن در شهرستان دامغان دو منطقه واقع در شهرک بوستان و شهرک مسکن مهر به میزان ۲.۵ هکتار زمین طراحی و پیش بینی شده است که پس از تایید نهایی اسامی ثبت نام شدگان از سوی وزارت متبوع مراحل اجرایی ساخت اقدام خواهد شد. 

هراتیان خاطرنشان کرد: به استناد بخشنامه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن در ساخت این واحدهای مسکونی باید حداکثر تراکم در ساخت استفاده و از سوی پیمانکاران که در آینده مشخص می‌شوند، رعایت شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان اضافه کرد: از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ تعداد چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرستان دامغان به وزارت راه و شهرسازی اعلام نیاز شده است که باید تا آن سال این میزان عدد مسکن پوشش داده شود. 

وی از ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در دامغان احداث شد اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در دامغان احداث و تحویل متقاضیان شد و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در دست تکمیل و واگذاری است. 

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن مهر در دامغان ۵۴ هکتار زمین پیش بینی و اختصاص داده شد افزود: ۲۶ پیمانکار بخش خصوصی شامل ۴ پیمانکار صنعتی ساز و ۲۲ پیمانکار سنای ساز در دامغان کار ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر را بر عهده دارند. 

وی اضافه کرد: در طی یکسال اخیر تاکنون ۱۷۰ واحد مسکن مهر در دامغان از سوی پیمانکاران تکمیل و تحویل متقاضیان در این شهرستان شده است. 

هراتیان از در دست  احداث پروژه خود مالکی مسکن مهر در دامغان خبر داد و گفت: از سوی اداره راه و شهرسازی دامغان ۷۰۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن ۲۰ واحدی ویژه محرومین تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز