خبرگزاری کار ایران

در نشستی مطرح شد؛

تداوم همکاری بسیج و سپاه با حوزه بهداشت و درمان استان برای مبارزه با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۸۷

ظرفیت ها و تداوم همکاری بسیج و سپاه با حوزه بهداشت و درمان استان برای مبارزه با کرونا در قالب قرارگاه استانی مبارزه با کرونا، بررسی و اندیشه ورزی شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تشکر از همکاری های موثر سپاه فجر استان به ویژه در مبارزه با کرونا و تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در امر غربالگری فعال و قرنطینه های خانگی، گفت: در صورت نیاز، برای نظارت بر داروخانه‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه های تولیدی نیز از یاری و همکاری بسیج و سپاه، بهره می بریم.

مهرزاد لطفی در این نشست همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا در استان، ارایه خدمات به مبتلایان، توزیع ملزومات پزشکی، مراکز ارایه خدمات به افراد مشکوک به ویروس کرونا، توضیحاتی ارایه داد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس نیز گفت: امروز در مبارزه با کرونا، حوزه سلامت در خط مقدم قرار دارد و سپاه پاسداران نیز همچون سایر صحنه های سخت پیش آمده در گذشته، با احساس وظیفه نسبت به یاری مردم، آماده هرگونه پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان استان است.

سرتیپ دوم پاسدار«یداله بوعلی» با بیان ظرفیت های اقشار ۲۲ گانه مردمی سپاه، نظیر بسیج محلات، دانشجویی، ادارات، اصناف و کارخانجات، اساتید، جامعه پزشکی و مهندسی، بخشی از اقدام های صورت پذیرفته در راستای مبارزه با کرونا، توسط نیروهای بسیجی و سپاهی، از جمله مبارزه با احتکار مواد و تجهیزات حفاظت فردی اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نیز با بیان شکل گیری قرارگاه زیستی در سپاه پاسداران و همچنین آمار قابل توجه ماسک، الکل و سایر موارد مکشوفه توسط واحد اطلاعات سپاه گفت: بسته های بهداشتی ویژه پیشگیری از کرونا با هماهنگی و نظارت حوزه بهداشت و درمان تهیه و در بین هم استانی ها توزیع شد.

سرهنگ پاسدار«علی محمد محمدی» افزود: اقدام دیگر سپاه فجر فارس، تهیه و توزیع چهارهزار بسته معیشتی،  میان اقشار آسیب دیده اقتصادی در جریان شیوع بیماری کرونا است.

وی همچنین از آمادگی سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در غربالگری و قرنطینه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز