خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین:

15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در قزوین جهت شستشوی معابر مصرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۷۹

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در عملیات ضدعفونی و شستشوی معابر شهری قزوین 15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده هر شب استفاده می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مجتبی منتظری اظهار کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهر قزوین به ویژه مراکز پرتردد با هدف مقابله با کرونا هر شب با استفاده از حدود ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده (آب استریل شده با آب ژاول) از سوی نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین افزود: ۱۲۰ نیروی آتش‌نشان عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، پیاده راه ها و خیابان‌های قزوین به ویژه نقاط پرتردد را برای مقابله با ویروس کرونا برعهده دارند.

منتظری ادامه داد: تانکرهای آب پاش آتش‌نشانی با ظرفیت ۲ تا ۳ هزار لیتر به همراه دستگاه‌های آب پاش سبک کار در عملیات آتش نشانان قزوینی برای ضدعفونی سازی معابر و خیابان های شهر به کار گرفته می شوند.

وی بیان کرد: در نواخی منفصل شهری نیز صاحبان تراکتورها به آتش نشانی برای ضدعفونی کردن معابر کمک می کنند و در حال حاضر ۱۲ دستگاه تراکتور به کمک ما آمده است.

این مسئول در ادامه از شهروندانی که دارای تجهیزات و امکانات مربوط به گندزدایی و سم پاشی هستند و یا برای کمک به عملیات ضدعفونی کردن شهر داوطلب هستند خواست تا با سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تماس بگیرند.

 رئیس سازمان آتش نشانی قزوین در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال،گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از هر گونه تجمع، مراسم چهارشنبه سوری برگزار نخواهد شد و براساس توافقات انجام شده مقرر شده نیروی انتظامی از ایجاد هرگونه تجمع جلوگیری کند.

منتظری عنوان کرد: همه ظرفیت کادر درمانی و پزشکی کشور و قزوین برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و روا نیست به خاطر لحظه ای خوشی با ایجاد مصدومیت‌های ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری، زحمات پزشکان و پرستاران مضاعف شود.

هشت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهر قزوین با ۱۵۸ آتش نشان به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز