خبرگزاری کار ایران

پیش بینی بارش های رگباری در هرمزگان از دوم فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۲۲

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: بعدازظهر جمعه موج بارشی جدیدی وارد خلیج فارس خواهد شد که این موج بارشی در اکثر نقاط استان هرمزگان تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،مرضیه سی سی پور بیان کرد: طی امروز در مناطق دریایی در ساعات صبح تا ظهر وزش باد جنوب شرقی خواهیم داشت و دریا کمی متلاطم خواهد بود.

وی با بیان اینکه توصیه می شود شناورهای سبک در تردد های دریایی احتیاط های لازم داشته باشند، اضافهکرد: در سایر نقاط استان شرایط آرام و پایداری خواهیم داشت.

سی سی پور ادامه داد: یک موج بارشی از روز چهارشنبه از سمت غرب وارد کشور خواهد شد که شرایط مناسب بارشی روی استان هرمزگان نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: طی چهارشنبه و پنجشنبه در استان افزایش ابرناکی خواهیم داشت و در ارتفاعات استان و برخی نقاط غربی احتمال بارش خفیف دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اظهارکرد: بعدازظهر جمعه موج بارشی جدیدی وارد خلیج فارس خواهد شد که این موج بارشی در اکثر نقاط  استان هرمزگان تاثیر گذار خواهد  بود و سبب بارش های  رگباری  طی روزهای شنبه دوم فروردین و یکشنبه سوم فروردین در استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از اوایل هفته آینده دریا با بادهای نسبتا شدید نسبتا مواج خواهد بود، تصریح کرد: از لحاظ دمایی در برخی نقاط استان تا روزهای پایانی هفته جاری افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز