خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان:

شیوع کرونا نباید مسئولان را از مخاطرات طبیعی در قزوین غافل کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۰۸

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مسئولان عالی قزوین نباید با شیوع ویروس کرونا از مخاطرات احتمالی غافل شوند و به وظیفه ذاتی خود در برابر پیشگیری از هر نوع حادثه طبیعی بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت‌اله مهدیخانی در نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی این روزها سرگرم مدیریت بحران ویروس کرونا و اقدامات مقابله جویانه با این بیماری هستند و این موضوع ممکن است آنها را از وظایف ذاتی در قبال مخاطرات طبیعی غافل کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اضافه کرد: همه ساله و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با برخی مخاطرات طبیعی از جمله چهارشنبه آخر سال، سیل و یا حوادث جاده‌ای در سطح استان روبرو هستیم که به همین منظور همه دستگاه‌های ذیربط موظفند تا برای پیشگیری از هر حادثه احتمالی اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهند.

به گفته مهدیخانی، شرکت آب منطقه‌ای قزوین باید با شناسایی رودخانه‌های مستعد سیلاب، اقدامات لازم را برای لایروبی جهت جلوگیری از حوادث طبیعی انجام دهد تا دیگر شاهد حوادث ناگوار سال‌های گذشته نباشیم.

وی به عبور برخی از رودخانه‌های استان از وسط شهرها اشاره و یادآور شد: شهرداران موظف هستند تا ضمن شناسایی و بازدید از مناطق پرخطر، هرگونه اقدام مقتضی را برای جلوگیری از ورود سیلاب‌های احتمالی به داخل محیط‌های پیرامونی شهرها به عمل آورند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگرچه به شهروندان استان توصیه شده تا به علت شیوع ویروس کرونا از مسافرت به سایر مناطق خودداری کنند اما همواره به دستگاه‌های امدادی و انتظامی هشدار داده شده تا آمادگی خود را برای هرگونه ترافیک و حوادث جاده‌ای حفظ کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز