خبرگزاری کار ایران

افتتاح بیمارستان صحرایی شهید فاطمی با حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس/ همتی: ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای درمان بیماران کرونا پیش بینی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۰۵

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،استاندار هرمزگان پس از افتتاح این بیمارستان صحرایی، عنوان کرد: در سطح استان هرمزگان ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین این بیمارستان صحرایی که توسط مجموعه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برپا شده، دارای ظرفیت ۵۰ تخت می‌باشد و از تجهیزات و امکانات مناسبی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا برخوردار است.

همتی تصریح کرد: مکان هایی به عنوان نقاهتگاه برای قرنطینه افراد درمان شده پس از ترخیص از بیمارستان در نظر گرفته شده تا دوران نقاهت خود را در آنها پشت سر بگذارند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه مجموعه های مردمی، بخش خصوصی، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و مراکز بیمارستانی و درمانی، تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان به کار گرفته اند.

وی اظهار کرد: با وجود در نظر گرفتن تمامی این امکانات، اما مهمترین نکته در راستای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا رفتار فرهنگی مردم می باشد که دارای تاثیرات بسیار زیادی است.

همتی گفت: اگر همه ما توصیه‌های بهداشتی را رعایت و با خودداری از تردد غیر ضروری و مسافرت در خانه بمانیم، می توانیم سلامت خود و دیگران را تضمین و ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز