خبرگزاری کار ایران

مردای مطرح کرد:

خودداری از حضور در باغ رضوان در روزهای پایانی سال/ تعطیلی آرامستان اصفهان امکان پذیر نیست/از برگزاری مجالس ترحیم خودداری کنید

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۰۵

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهروندان اصفهانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز از حضور در باغ رضوان خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص فعلی و شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، از شهروندان اصفهانی می خواهیم از حضور و ازدحام در باغ رضوان در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز پرهیز کنند، اظهار کرد: از مردم در خواست داریم، زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان از همه می‌خواهیم ما را در اجرای این مهم یاری کنند. 

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان یک سازمان خدمات رسان است و بر همین اساس تعطیلی این مجموعه امکان‌پذیر نیست، زیرا اشخاصی که بستگان خود را از دست داده و داغدار هستند، برای انجام مناسک خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه می کنند.

وی افزود:سازمان آرامستان های شهرداری با هدف حفظ سلامت شهروندان و مراجعه‌کنندگان و افزایش ایمنی افراد و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام داده است.

مرادی بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی تمام فضاها، مکانهای عمومی، خودروها و تجهیزات به کار گرفته شده برای حمل، تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان به صورت روزانه انجام می شود و همه همکاران، پیمانکاران و مراجعان ملزم به رعایت موازین و اصول بهداشتی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی شده اند.

وی اظهار کرد: در همین راستا از بستگان متوفیانی که ناچار به حضور در آرامستان برای دفن اموات خود هستند درخواست می شود از برگزاری مجالس ترحیم خودداری و از تجمعات بطور جدی پرهیز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز