خبرگزاری کار ایران

هواشناسی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای هوای گیلان /بارش باران و وزش باد در راه استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۷۹

اداره‌کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هوای استان گیلان از عصر امروز (دوشنبه ۲۶ اسفند) بارانی همراه با وزش باد(موقتی شدید) و کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای همراه است.

به گزارش ایلنا از رشت، اداره‌کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هوای استان گیلان از عصر امروز(دوشنبه ۲۶ اسفند) بارانی همراه با وزش باد(موقتی شدید) و کاهش دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای همراه است.

در این اطلاعیه آمده است: وضعیت جوی استان گیلان تا روز پنجشنبه(۲۹ اسفند) ادامه خواهد داشت و در این مدت احتمال آبگرفتگی، مه آلود بودن هوا و لغزندگی جاده‌ها، برف در ارتفاعات بالادست و احتمال اختلال در تردد محورهای کوهستانی وجود دارد.

هواشناسی گیلان همچنین مطرح کرد: بخش‌های مختلف کشاورزی، نظیر باغداران، گلخانه‌داران، مرغ‌داری‌ها، پرورش دهندگان ماهی و … تمهیدات لازم را بعمل آورند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت‌های آب و برق، راه و شهرسازی، سازمان آتش نشانی، فرودگاه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه راهور، نیروهای نظامی و انتظامی و… با توجه به این اطلاعیه، توصیه‌های کارشناسی صادر نموده و برنامه ریزی‌های لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز