خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب فردیس خبر داد:

بنگاه‌های خودرو و املاک فردیس تا ۲۰ فروردین تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۴۱

دادستان‌عمومی و انقلاب‌فردیس با اشاره به تعطیلی بنگاه‌های خودرو، املاک، قهوه خانه‌ها، اماکن ورزشی و‌گیم نت ها، گفت: اتاق اصناف و شهرداری ها مکلف به اعمال و اجرای دستورات هستند و ‌در صورت استنکاف واحدهای تجاری متوسل به برخورد انتظامی و قضایی خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، حسن جهانشاهلو از اتخاذ تدابیر مقابله ای با شیوع عمومی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان، دادستانی وارد شده و دستورات قضایی به عوامل اجرایی و انتظامی صادر شد که در این راستا کلیه بنگاه های خودروی جاده ملارد و مشاورین املاک شهرستان فردیس و‌ مشکین دشت تا بیستم فروردین 1399  تعطیل شدند.

وی افزود: همچنین زمان فعالیت اصناف غیرضروری در خیابان اصلی فردیس و مشکین دشت  محدود شده و صرفا تا ساعت هفده خواهد بود و پس از آن ضدعفونی خیابان اصلی توسط شهرداری انجام می شود و پس از آن مجاز به فعالیت نخواهند بود.

دادستان فردیس همچنین از تعطیلی کلیه قهوه خانه ها، اماکن ورزشی و‌ گیم نت ها تا اطلاع ثانوی بر حسب دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: اتاق اصناف و شهرداری ها مکلف به اعمال و اجرای دستورات هستند و ‌در صورت استنکاف واحدهای تجاری متوسل به برخورد انتظامی و قضایی خواهیم شد.

وی متذکر شد: واحدهای تولیدی، خدماتی و تجاری ضروری مثل نانوایی ها و سوپر مارکت ها، فعالیت های خود را افزایش خواهند داد تا مشکلی در تامین مایحتاج مردم ایجاد نشود؛ امیدواریم با همکاری مردم شاهد کاهش مبتلایان و فوتی ها در شهرستان فردیس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز