خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تبریز تاکید کرد:

آماده باش حداکثری شهرداری تبریز برای مقابله با خطرات بارش‌های پیش‌رو

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۵۹

معاون خدمات شهری واجرایی شهردار تبریز بر آماده باش حداکثری نیروهای خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های پیش بینی شده پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده مبنی بر بارش شدید باران در روز سه شنبه، اظهار کرد: از هفته‌های گذشته لایروبی و پاکسازی آب‌روها و کانال‌های داخل و پیرامون شهر در دستور کار نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری بوده و عملیات لایروبی و پاک سازی تداوم دارد.

وی آمادگی و آماده باش نیروهای خدمات شهری در مواقع بارش باران را ضروری دانست و افزود: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه باید در مناطق حساس از قبیل زیرگذرها و مسیل‌هایی که امکان جمع شدن آب و وقوع سیلاب وجود دارد به صورت آماده باش حضور داشته باشند تا از وقوع حوادث ناشی از جریان سیل جلوگیری کنند.

وی با اشاره به این‌که ساماندهی مهران رود و پاکسازی کانال‌های انتقال روان آب‌ها به این مسیل اقدامی با اهمیت است، افزود: روانسازی اتصال کانال‌های انتقال دهنده روان آب‌ها و همچنین هدایت آب‌های سطحی به مهرانه رود یکی از ماموریت‌های اساسی خدمات شهری بوده که توسط نیروهای خدوم معاونت خدمات شهری و اجرایی عملیاتی شده است.

 قربانیان تبریزی با اشاره به حجم بالای لایروبی کانال‌ها و آب روها در داخل و پیرامون شهر افزود: در کنار توجه به جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی به کانال‌ها، عملیات لایروبی اجرا شده در کانال ایلی سو و کانال کرجان یکی از اقدامات اثر گذار در کنترل روان آب‌ها در مواقع بحرانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز