خبرگزاری کار ایران

در نشست ستاد ملی مدیریت بیمار کرونا؛

وزیر بهداشت در خصوص افزایش شیوع کرونا در مشهد هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۵۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای استانهای زیارتی نظیر قم و خراسان رضوی در زمینه شیوع کرونا نگرانی وجود دارد و خیز شیوع کرونا اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد رفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر سعید نمکی در نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس جمهوری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور برگزار شد، افزود: حدود ۱۰ هزار تخت نقاهتگاهی در کل کشور آماده پذیرش بیماران است و تا هفته آینده احتمالا این ظرفیت به ۱۵ هزار تخت خواهد رسید.

وی ادامه داد: تعدادی از این تخت‌ها در استانهای اصفهان، گلستان، مازندران، گیلان مهیا شد و بیماران در آنها بستری هستند و در خراسان رضوی هم به همت استاندار این استان تعداد قابل توجهی تخت نقاهتگاهی آماده شده و در صورت نیاز استفاده می‌شود به همین جهت استاندار خراسان رضوی به همراه همکاران ما در دانشگاههای علوم پزشکی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دلسوزانه عمل کرده اند و تلاش های بسیاری انجام داده‌اند تا خیز شیوع کرونا اتفاق نیفتد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان هم به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه مشارکت داشتند.

با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی و شهر مشهد مسوولان این استان و نیز کلانشهر مشهد به طور موکد اعلام کرده و می‌کنند که "خراسان رضوی آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی را ندارد و هیچ گونه خدمات اقامتی در دسترس مسافران احتمالی قرار نخواهد گرفت. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز