خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار زنجان خبرداد:

اجرای دستورالعمل تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۴۰

معاون استاندار زنجان با اشاره به دستورالعمل بانک مرکزی گفت: دستورالعمل تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی را در زنجان اجرایی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرا مرز نیک سرشت ، با اشاره به اینکه فراینده ابلاغ تصمیم بانک مرکزی در خصوص بدهی بانکی فعالین اقتصادی اظهار کرد: به محض دریافت این دستورالعمل آن را در استان اجرایی خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان، با بیان اینکه فعالان اقتصادی که تسهیلات دریافت کردند به مدت سه ماه یعنی اسفند، فروردین و اردیبهشت می‌توانند پرداختی نداشته باشند، ابراز کرد: این موضوع یک شرط دارد و آن اینکه تا دی ماه نباید معوقه داشته باشند.

نیک سرشت، با بیان اینکه امیدواریم واحدهای تولیدی ما شامل این دستورالعمل شوند، افزود: واحدها در این سه ماه جرائم و دیرکرد پرداخت نخواهند کرد.

وی بیان کرد: با این تصمیم بانک مرکزی واحدها می‌توانند با سه ماه تنفس به ادامه پرداخت اقساط خود از خرداد ماه اقدام کنند.

نیک‌سرشت تصریح کرد: به شورای هماهنگی بانکها تاکید کردیم که در صورت دریافت این ابلاغ اجرای آن را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های جذب کمک‌های مردمی برای مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با کرونا استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز