خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

یک دست صدا ندارد؛ همه برای مقابله با کرونا مسئولیم/ خواست مردم نیامدن گردشگر به استان است/به جای انتقاد به وعده ها عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۶۹

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خواسته اصلی مردم را عدم ورود گردشگر به استان دانست و از تمامی مسئولان استانی و کشوری خواست تا در کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا در هرمزگان باهم همراه شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید به جای انتقاد و اتهام به یکدیگر، در کنار هم از تمامی ظرفیت ها برای تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی هرمزگان استفاده کنیم.

محمد آشوری تازیانی با اشاره به دغدغه شهروندان این استان نسبت به تردد و ورود مسافر و گردشگران به هرمزگان، گفت: پیرو درخواست شهروندان مبنی بر کنترل سختگیرانه مبادی ورودی استان و همچنین عدم ورود گردشگران برای کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا، تمامی تلاش خود را برای تحقق  ساختن این دغدغه به حق هم استانی ها به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: تلاش های استاندار هرمزگان در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان قابل تقدیر است، اما خواسته مردم کنترل هر چه شدیدتر و جلوگیری از ورود گردشگران و مسافران در این ایام پر خطر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم استاندار و مجمع نمایندگان هرمزگان در این راه نیز تلاش کنند تا خواسته مردم محقق شود، یک دست صدا ندارد و باید مسئولان و کارگزاران استان در کنار نمایندگان مجلس و شوراها همگی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم.

وی عنوان کرد: باید در این هنگام همگی خود را مسئول دانسته و بدون اتهام به فرد خاصی همراه با هم از تمامی ظرفیت ها برای تحقق خواسته به حق مردم هرمزگان بهره ببریم و در این زمان باید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در کنار استاندار قرار بگیرد و از تمامی ظرفیت ها برای ممانعت از ورود گردشگران به استان استفاده کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید کنترل مبادی ورودی و خروجی هر روز سخت تر و تشدید شود تا زمانی که شاهد کاهش در روند شیوع بیماری کرونا و آمار مبتلایان آن در استان باشیم که در همین راستا پس از رایزنی با مقامات استانی، اکنون در تلاش برای رایزنی با مقامات کشوری برای تحقق این امر هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز