خبرگزاری کار ایران

یاری به ایلنا خبر داد:

تشکیل 20 فقره پرونده تخلف و تخریب اراضی ملی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۳۹

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 فقره پرونده تخلف و تخریب اراضی ملی در شهرستان بردسکن تشکیل شده است.

محمد یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در حوزه یگان حفاظت این اداره در طی سال جاری 20 فقره پرونده تخلف و تخریب اراضی ملی در شهرستان تشکیل شد که شامل چرای غیرمجاز دام ، قطع اشجار و تخریب و تصرف اراضی ملی بوده است و پرونده تخلف در محاکم قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی گشت شبانه روزی، ایست و بازرسی در مبادی خروجی و ورودی شهرستان، بازدید از کارگاه‌های چوب سطح شهرستان ، جلوگیری از قاچاق زغال ، برگزاری جلسات توجیهی برای دامداران جهت کنترل ورود و خروج دام به مراتع و تشویق دامداران جهت پرداخت بیمه و عوارض مراتع از دیگر اقدامات یگان حفاظت شهرستان جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و قطع اشجار بیان کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن اقدامات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان را در بخش آبخیزداری گفت: پروژه پخش سیلاب فاز دو  حوزه آبخیز کبودان به مساحت 255 هکتار با اعتباری بالغ بر 473 میلیون تومان و طرح بوته کاری و آبیاری مرتع به مساحت 70 هکتار  با اعتبار 128 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شده است.

وی در بخش بیابان عنوان کرد: اجرای طرح نهالکاری و مراقبت از گونه های کاشته شده به مساحت 200  هکتار در منطقه درونه و پایین ولایت با اعتبار 680 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی نیز درحال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز