خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

عملکرد گیلان در طرح مقابله با کرونا فوق العاده خوب است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۱۹

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملکرد گیلان در طرح بسیج مقابله با کرونا فوق العاده خوب است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عملکرد استان های مختلف کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: عملکرد استان گیلان در مقابله با کرونا فوق العاده است، چنانکه ۷۶ درصد جمعیت استان تاکنون مورد غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه آمار غربالگری در گیلان فوق العاده خوب است، از تلاش‌های استاندار گیلان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر فعالان مقابله با کرونا در این استان تشکر کرد.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه استان لرستان با ۴۵ درصد غربالگری هم فوق العاده بوده ،افزود: برخی از استانها هنوز عملکرد خوبی ندارند .

معاون بهداشت وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم مشارکت مردم و دانشگاه های علوم پزشکی برای اجرای کامل و سریع طرح غربالگری در کشور اظهار داشت: این شیوه ساده و کم هزینه ، تنها راهی است که می تواند حلقه انتقال و گردش ویروس کرونا را قطع کند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ، یا پاسخ به تلفن ۴۰۳۰ و در نهایت با مراجعه به پایگاه های سلامت جهت غربالگری و تعیین وضعیت سلامتی در خصوص بیماری کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز