خبرگزاری کار ایران

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان:

شهروندان تا 15 روز در خانه بمانند/ کالاها ی ضروری در قزوین تامین است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۸۸

رئیس‌کمیته اطلاع رسانی‌عمومی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین از مردم استان خواست با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و برای مقابله و کنترل این بیماری تا دو هفته در منازل خود بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید حسین بی‌نیاز اظهار کرد: در جلسه ویدئو کنفرانس با رویکرد پیشگیری و مبارزه با کرونا که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با استانداران سراسر کشور  برگزار شد بر قرنطینه خانگی مردم به مدت ۱۵ روز تاکید شد.

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان افزود: در این کنفرانس گفته شد که در صورت رعایت مردم بعد از ۱۵ روز بیماری کرونا سیر نزولی خواهد داشت.

بی‌نیاز در ادامه اضافه کرد: بنابر مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در شب‌های گذشته، ساعت کاری فروشگاه‌ها از ۸ تا ۱۸ است که گزارش شده این موضوع از سوی برخی از فروشگاه‌ها رعایت نمی‌شود به همین منظور مردم می‌توانند تخلفات را به شماره ۱۲۴ و یا فرمانداری‌ها گزارش کنند.

وی بیان کرد: برای تامین مایحتاج ضروری مردم پیش بینی‌های لازم انجام شده است و مردم نگران تامین کالا‌های اساسی خود نباشند.

بی نیاز در ادامه از خیران و مردم خواست در پویش نذر سلامت شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز