خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

18 مرکز سلامت در قزوین جهت تشخیص کرونا فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۴۹

مدیر مرکز معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 18 مرکز خدمات جامع سلامت در استان قزوین برای تشخیص بهنگام بیماری کرونا در فعالیت می کنند .

هاشم علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تعداد مراکز خدمات جامع سلامت که به صورت 16 و 24 ساعته برای تشخیص بهنگام بیماری کرونا در استان قزوین فعالیت می کردند اکنون به 18 مرکز افزایش یافت.

به گفته هاشمی، 10 مرکز خدمات جامع سلامت که 16 ساعته فعالیت دارند شامل: بیاضیان آبیک، شماره یک الوند، شماره یک محمدیه، بوئین زهرا، شماره یک تاکستان، شماره سه (شهدا) قزوین، شماره 14 پونک (واقع در مرکز بهداشت شهید بلندیان) قزوین، شماره 12 (مینودر) قزوین، محمود آباد نمونه و شماره یک اقبالیه است.

وی اضافه کرد: هشت مرکز خدمات جامع سلامت هم که 24 ساعته فعالیت دارند شامل: آوج، آبگرم، شال، دانسفهان، اسفرورین، ضیاءآباد، خرمدشت و معلم کلایه است.

مدیر مرکز  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: افراد با علائم لرز، گلو درد و سرفه به همراه تنگی نفس همراه با تب و یا بدون تب، همچنین افراد با علائم بیماری تنفسی شدید، لازم است در سطح اول به این مراکز مراجعه کنند تا پزشک در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع دهد.

در حال حاضر نیز ۹۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در استان قزوین فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز