خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

نام نویسی مسکن ملی در قزوین اینترنتی و پیامکی انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از طریق اینترنت و پیامک اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم با اعلام این خبر اظهار کرد: یک مرحله‌ دیگر از ثبت نام اقدام ملی مسکن در قزوین (مهرگان) از امروز بیست و ششم اسفند آغاز می‌شود و برای ثبت نام هیچ نیازی به حضور در اداره کل راه و شهرسازی و یا کافی‌نت‌ها نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲ بیست و هفتم اسفند برای ثبت نام اقدام کنند.

مبارک قدم اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، هیچ ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.

 وی تاکید کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

این مسئول اعلام کرد: به پیامک‌هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: بدیهی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.

دبیر شورای مسکن استان عنوان کرد: همه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مبارک قدم بیان کرد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کردند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز