خبرگزاری کار ایران

اقدامات پیشگیرانه تعاون روستایی هرمزگان برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۲۴

مدیر تعاون روستایی هرمزگان از اجرای اقداماتی برای پیشگیری و کنترل برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان شبکه تعاون روستایی از شیوع ویروس کووید 19(کرونا) خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیروس اسدپور در نشست کمیته پیشگیری شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این سازمان برای مقابله با ویروس کرونا وجلوگیری از گسترش آن اقداماتی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تهیه یک دستگاه تب سنج برای تست همکاران و ارباب رجوع، تهیه یک دستگاه پمپ سم باش برای ضد عفونی کردن محیط اداری و در اختیار قرار دادن پد الکلی و دستکش بین همکاران از اقداماتی بود که در همین راستا صورت گرفته است.

اسدپور تصریح کرد: ضدعفونی محیط اداری در دو نوبت، ممنوعیت هرگونه پذیرایی و صبحانه در بین همکاران، انجام دور کاری و ممنوعیت پذیرش مهمان در مهانسرا از دیگر اقدامات انجام شده تعاون روستایی هرمزگان است.

وی با بیان اینکه انجام ماموریت ها و بازدیدها به حداقل رسیده و درصورت انجام با رعایت مسائل بهداشتی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: به منظور سلامت اعضا و سهامداران تشکل ها، کلیه جلسات مجمع عمومی شرکتها واتحادیه ها تا اطلاع ثانوی لغو و یا به تاریخ دیگری موکول شد همچنین فعال کردن میزخدمت مجازی جهت دریافت درخواست های ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفت و اقدام شد.

وی اظهار کرد:با آموزش و پیشگیری که از مهمترین تمهیدات دستگاه‌های اجرایی بوده در مبارزه با این ویروس فراگیر عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز