خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از ویروس کرونا؛

پذیرایی حضوری در سفره خانه‌های قزوین ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۸۱۰

سفره خانه‌های قزوین به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش حضوری مشتریان منع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: سفره خانه‌ها تنها می‌توانند به ارایه سرویس غذا به صورت بیرون بر اقدام کنند.

نادر محمدی افزود: البته برخی سفره خانه های قزوین با هدف جلوگیری از ویروس کرونا به صورت خودجوش و داوطلبانه تعطیل شده اند.

این‌مسئول گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه از ویروس‌کرونا مربوط به وزرات‌میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ستاد استانی مقابله با این بیماری به تمامی تاسیسات گردشگری استان قزوین از جمله سفره خانه ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت‌مشاهده تخلف از سوی واحدهای یادشده می‌توانند موارد را به کمیسیون شکایات میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین برای پیگیری اعلام کنند، یادآور شد: ۳۵ بازرس به شکل روزانه از تاسیسات گردشگری از جمله سفره خانه ها با هدف نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا بازدید می کنند.

۴۰۷ نفر در استان قزوین تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز