خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

رتبه دوم نیشابور در تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۸۲

فرماندار نیشابور گفت: این شهرستان با ٨۵ بیمار مبتلا به کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

علیرضا قامتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: بر اساس آخرین آمارها تا امروز جواب آزمایش ٨۵ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان نیشابور مثبت بوده است. 

وی افزود: تاکنون طبق آمارهای اعلام شده تعداد ٩ نفر از مبتلایان به کرونا در شهرستان نیشابور فوت کردند. 

وی در خصوص وضعیت جاده ها اظهار داشت: جاده‌های فرعی منشعب از جاده‌های اصلی نیشابور به سمت مناطق گردشگری و تفریحی تا اطلاع ثانوی مسدود است اما تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در مسیرهای اصلی نیشابور باید در سطح ملی گرفته شود.

وی اعلام کرد: در مبادی ورودی شهر نیشابور از اشخاصی که از سایر شهرها می‌خواهند وارد این شهر شوند آزمایش کرونا گرفته می‌شود و در صورت مشکوک بودن جواب آزمایش قرنطینه می‌شوند.

فرماندار نیشابور بیان کرد: طی تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار شهرستان نیشابور گرفته شد ارائه خدمات توسط تمامی صنوف ضروری مانند عرضه مواد غذایی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و کمبودی هم در عرضه این اقلام وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف نیشابور نیز در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تردد غیر ضروری کسبه و شهروندان به جز صنوف ضروری سایر اصناف به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

عبدالله قدمیاری افزود: بر این اساس ارائه خدمات به شهروندان توسط تمامی رسته‌ های صنفی عطار و خواربار فروش، نانوایی‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و ماهی، میوه و تره بار ادامه دارد و برخی از اصناف مانند آپارات و تعویض روغن، صافکاران و نقاش اتومبیل، تعمیرکاران لوازم خانگی، مکانیک، ابزار و یراق و رسته صنفی فروش کود و سم با ارائه لیست کشیک فعالیت خواهند داشت.

شایان ذکر است رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور امروز در صفحه اینستاگرام خود از ممنوعیت ورود به تفرجگاه های نیشابور خبر داد و اعلام کرد: در کمیته دانشگاهی پیشگیری از کرونا قرار شد در صورت ورود خودروها به تفرجگاه های نیشابور ضمن جریمه سنگین راننده، خودرو متخلف تا پایان دوره بحران کرونا در پارکینگ توقیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز