خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

مشارکت مردم، استان را از بحران کرونا عبور می دهد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر محوریت مشارکت اجتماعی در برنامه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان رفتارهای مهربانانه و ایثارگرانه برخی شهروندان برای کمک به معیشت مردم را مورد تحسین قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان اظهار داشت: همگان باید قدردان خدمات دانشگاه علوم پزشکی به عنوان خط مقدم حوزه درمانی و صداوسیما به عنوان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی باشند.

وی با تاکید بر اینکه "می طلبد که همه به دانشگاه برای عبور از بحران فعلی کمک کنند"، ورود مدیریت استان کرمانشاه به موضوع  مقابله با کرونا را مطلوب دانست و افزود: با تصمیمات و پیگیری های مدیریت ارشد استان در حوزه پشتیبانی، اتفاقات خوبی در تولید مواد ضدعفونی و همچنین اقدامات عملیاتی در مناطق روستایی و شهری روی داده است.

معاون استاندار در ادامه بر تقویت اطلاع رسانی هنرمندانه و اثرگذار از سوی صداوسیما تاکید کرد و گفت: مشارکت اجتماعی اصلی ترین محور برای مقابله با بیماری کرونا است می طلبد که رسانه با ذائقه سنجی، متناسب با روحیات و نیازهای مردم اطلاع رسانی کند.

وی با اشاره به تهیه و ترسیم نقشه راه موضوع مقابله تا دوماه آینده در استان تاکید کرد: آنچه که در این موضوع راهگشاست مشارکت مردم و مواجهه آنها با مسائل یکدیگر است.

الهی تبار با بیان اینکه " این روزها شاهد ایثارگری ها و رفتارهای مهربانانه برخی شهروندان هستیم" افزود: آن صاحب مغازه یا پاساژی که از یکماه کرایه خود می گذرد به مانند دوران دفاع مقدس ایثار کرده و این قبیل رفتارها را باید برجسته کرد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همچنین تاکید کرد: سیاست استان در موضوع مقابله با کرونا، اطلاع رسانی همراه با شفافیت و صداقت به مردم بوده و از همان ابتدا نیز گوشزد شد که در اقلام بهداشتی کمبود وجود دارد و تلاش برای تامین مواد مورد نیاز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز