خبرگزاری کار ایران

فرماندار رومشکان خبرداد:

ابتلای یک نفر به کرونا در رومشکان/ آلوده شدن بیمار به ویروس در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۴۶

فرماندار رومشگان از ابتلای یک نفر در این شهرستان به ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت‌الله دستیاری ضمن تایید این خبر گفت: رومشکان تنها شهرستان بدون کرونا در لرستان بود اما یک مرد مسن چند روز پیش در تهران بوده و پس از اینکه به رومشکان می‌آید با بروز علائم این ویروس به بیمارستان کوهدشت مراجعه می‌کند.

وی ادامه داد: جواب تست وی مثبت بوده و چون در رومشگان بیمارستان نداریم الان در شهرستان کوهدشت بستری است. خانواده این فرد قرنطینه و زیر نظر هستند.

دستیاری با بیان اینکه شبانه‌روز در حال فعالیت هستیم، تصریح کرد: روزانه ضد عفونی کردن شهر و روستاها ادامه دارد و نظارت مستمر بر برخی صنوف مثل خبازی‌ها، قصابی‌ها و... داریم.

فرماندار رومشگان با بیان اینکه به‌جز فروشندگان مواد غذایی و بهداشتی سایر صنوف تعطیل هستند، اضافه کرد: روز گذشته به‌طور اختیاری این کار اجرا شد و امروز دیگر ابلاغ کردیم و خوشبختانه کسبه همراهی کردند.

وی افزود: برای اینکه مردم از خانه خارج نشوند روزانه در مناطق مختلف شهرستان اعلام عمومی می‌کنیم.

دستیاری بیان کرد: یکی از ورودهای شهرستان را مسدود کرده‌ایم و همه ورودی و خروجی‌ها از یک مسیر انجام می‌شود و آنجا تست غربالگری  گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم با ماندن در خانه، زنجیره شیوع کرونا را قطع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز