خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استانداری تهران خبر داد:

بحث قرنطینه تهران مطرح نیست/ مشکلی در تامین مواد غذایی و نان نداریم/ بی‌تفاوتی ۶۲ درصد مردم پایتخت به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۴۹۵

معاون امنیتی استانداری تهران گفت: بحث قرنطینه و بستن خیابان‌ها و مغازه‌های پایتخت مطرح نیست و هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع انواع کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه معاون استاندار تهران با مدیران فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان افزود: مشکلی در تامین و توزیع انواع کالا‌های اساسی اعم از پروتئین، نان و ... نداریم و مردم برای تامین این کالا‌ها به خود استرس راه ندهند.

وی با بیان اینکه بهترین مبارزه با کرونا ماندن در خانه است، گفت: طبق نظرسنجی‌های معتبر ۶۲ درصد مردم گفته اند که ما کرونا نمی‌گیریم و این خیلی خطرناک است و نشان می‌دهد که مردم هنوز این موضوع را جدی نگرفته اند و به رعایت و ماندن در خانه بی تفاوت هستند.

معاون امنیتی استانداری تهران افزود: ما بحث کنترل ورود و خروج کلانشهر تهران را در دستورکار قرار داده‌ایم، اما بهترین راه مبادله ماندن مردم در خانه است و حق نداریم هیچ خللی در کار مردم پیش بیاوریم.

وی گفت: در روز‌های تعطیلی نوروز نیز ارزاق مردم به راحتی به دست مردم می‌رسد و تمام تلاش‌ها نیز بر این است و طبق اظهارنظر مدیران تامین کالا تا ۶ ماه آینده در استان تهران ارزاق مردم را تدارک دیده اند ضمن اینکه برخی از فروشگاه‌ها ۲۴ ساعته خدمات ارائه خواهند کرد.

گودرزی ادامه داد: بنابر این مردم باید در این ایام حتی از سفر به شهرستان‌های استان نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز