خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

متقاضیان بیمه بیکاری به صورت آنلاین ثبت نام کنند/ نیازی به مراجعه حضوری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۹۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به لزوم صیانت از کارگران گفت: متقاضیان بیمه بیکاری به صورت آنلاین ثبت نام کنند و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدحسین ریاحی اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان یزد و جلوگیری از شیوع این ویروس و رفاه حال کارگران محترم سامانه ای جهت ثبت نام آنلاین متقاضیان بیمه بیکاری راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی چنانچه از کار بیکار شوند، ظرف حداکثر سی روز از روزی که بیکار شده اند فرصت دارند تا با مراجعه به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت استفاده از بیمه بیکاری مراجعه و ثبت نام نمایند خاطر نشان ساخت: برای جلوگیری از شیوع این ویروس و همچنین صیانت از کارگران سامانه ثبت نام آنلاین بیمه بیکاری توسط وزارت متبوع این اداره راه اندازی شده است.

ریاحی تصریح کرد: متقاضیان بیمه بیکاری می توانند جهت ثبت نام به نشانی bimebikari.mcls.gov.ir مراجعه و به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی از متقاضیان خواست برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفاظت از خود به ادرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نکنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از دیگر خدمات این سامانه را ثبت درخواست متقاضی از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بیمه بیکاری در سامانه برشمرد و افزود: متقاضیان پس از ثبت نام کدرهگیری با امکان ذخیره و چاپ دریافت می کنند. همچنین پیام اطلاع رسانی به متقاضی پس از ثبت درخواست در سامانه برایشان ارسال می شود و نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز