خبرگزاری کار ایران

پویش اجتماعی سهم من در کرونا ؛

تخفیف 50 درصدی اجاره بهای یک مجتمع تجاری در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۵۹

مدیریت یک مجتمع تجاری در تبریز اعلام کرد در راستای مشارکت و همدلی در پیشگیری از ویروس کرونا ۵۰ درصد تخفیف برای اجاره‌ بهای اصناف مستقر در آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجید مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: در همان روزهای ابتدایی ورود کرونا به ایران، پوسترها و بنر های پیشگیری از بیماری کرونا  برای اطلاع رسانی صحیح در محیط اداری و تجاری نصب شد؛ پرسنل خدمات و حراست به استفاده از ماسک و دستکش تجهیز شدند و همچنین قرار دادن محلول ضدعفونی دست در محل های ورودی مجتمع برای مراجعین از جمله اقداماتی بوده که جهت پیشگیری از شیوع کرونا انجام داده ایم.

وی افزود: تهیه محلول های استاندارد ضدعفونی و همچنین استفاده نیروی متخصص برای ضدعفونی محلهای عمومی از قبیل آسانسورها و پله های برقی و سرویس های بهداشتی و همه سطوحی بیشترین تماس را مراجعه کنندگان داشتند این  عملیات  در فواصل زمانی یک ساعت به طور منظم انجام  می گیرد.

مسعودی تأکید کرد: آنچه مسلم است این روزها حضور مشتریان نسبت به روزهای آغازین اعلام شیوع بسیار کم شده است؛ واحد های تجاری پرسنل خود را به حداقل رسانده اند و جشنواره های فروش و برگزاری جشن های سال نو در مجتمع ما به روزهای بعد از شکست کرونا موکول شده است.

مدیر این مجتمع تجاری افزود: به طور قطع ورود موج کرونا در ایام پایان سال باعث شوک اقتصادی در کشور شده، که از اقشار کم درآمد تا صاحبان کسب و کار را تحت تأثیر قرار داده است؛ در این شرایط ویژه هیئت مدیره امکاناتی را برای حمایت از پرسنل مجتمع  فراهم کرد و همچنین طبق مصوبه هیئت مدیره مجتمع جهت همکاری با اصناف و کسبه ۵۰ درصد تخفیف اجاره بها برای ماه های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ درنظر گرفته است.

مسعودی با اشاره به این که این تصمیم در راستای پویش ملی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالین اقتصادی گرفته شده خاطر نشان کرد: دراین شرایط سخت همراهی مردم و دولت بسیار مهم است؛ هیچ بخشی نباید به فکر سود مقطعی در این  برهه باشد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است هماهنگی جامعه تنها راه نجات از این بحران خواهد بود و ما مجتمع ما نیز آماده همکاری کامل برای پیشگیری از زنجیره ی شیوع کروناست؛ در این راستا  پردیس سینمایی، فودکورت و اتاق فرار تعطیل هستند و ساعت کار مجتمع از ساعت ۱۳ تا ۲۲ کاهش پیدا کرده است، البته هایپر مارکت در طی چند روز شروع به کار خواهد کرد که برای رفع نیازهای  اساسی روزمره از ساعت ۸ صبح آماده ارائه خدمات است همچنین برای رفاه حال مشتریان، خرید و سفارش اینترنتی از هایپر و  واحد تجاری فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز