خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی انجام شد ؛

استقبال از سال نو در کنار مبارزه با ویروس کرونا در بیدخت گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۱۰

شهردار شهر بیدخت گناباد گفت: فعالیت‌های طرح استقبال از بهار تعطیل نمی‌شود، زیرا مردم در شرایط کنونی نیازمند تقویت روحیه هستند و در این راستا فضاسازی شهری و گل‌کاری‌های شهر ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا از گناباد ، محمد میربیدختی، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر بیدخت گناباد، اظهار کرد: شیوع کرونا نتوانست اجرای این طرح را متوقف کند و مانند سال‌های گذشته در شهر بیدخت گناباد اجرا می‌شود تا عطر بوی گل‌های رنگارنگ در کنار سفره‌های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به روحیه دارند، بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا سازی شهری و گل‌کاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار شهر بیدخت گناباد افزود: در سال‌های گذشته بیشتر برنامه‌های این شهرداری در راستای استقبال از مسافران نوروزی انجام می‌شد، اما در ایام نوروز سال ۹۹ با توجه به ممنوعیت پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش کروناویروس برنامه‌های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می‌شود.

میر بیدختی افزود: رفت و روب، جمع آوری پسماند و ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد، بنابراین قبل از هر طرحی باید سلامت مردم در نظر گرفته شود.

وی از ادامه برنامه ضدعفونی کردن شهر خبر داد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر و اماکن پرتردد شهر به صورت روزانه توسط اکیپ‌های مختلف شهرداری، نیروهای مردمی ،نیروهای بسیج و جوانان هیئت محبان الرضا(ع) انجام می‌گیرد.

 میربیدختی تصریح کرد: نیروهای خدوم شهرداری که در خط مقدم مبارزه شهری با کروناویروس قرار دارند، و نیروهای بسیج ، نیروهای هیئتی ومردمی در قالب چند اکیپ دستی و خودرویی، در ساعات پایانی شب تمامی معابر و اماکن پر تردد را به طور کامل گندزدایی می‌کنند.

وی گفت: فعالیت روزانه دو هفته ایی نیروهای شهرداری در پاکسازی معابر، رفت و روب شهر، ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر و اماکن شهر همچنان ادامه دارد و این افراد خود در معرض ابتلاء به این ویروس هستند.

وی یادآور شد: از همه شهروندان خواهشمندیم که حتی‌الامکان از خروج غیرضروری از منازل خودداری کنند تا دامنه انتقال این ویروس قطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز