خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی البرز:

استفاده از ماشین آلات کشاورزی برای ضدعفونی اماکن عمومی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۸۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به ضرورت پیشگیری از شیوع کروناویروس و تمهیداتی چون مرخصی و دورکاری برای پرسنل با بیماری خاص، افزود: برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی استان از ماشین آلات و ظرفیت های تعاونی ها و تشکل‌های کشاورزی استفاده می شود.

به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی در جلسه کمیته مقابله با ویروس کرونا گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان البرز سعی می کند با بهره گیری از ظرفیت های موجود تعاونی ها و تشکلهای کشاورزی و استفاده از تجهیزات نظیر دستگاههای سمپاش توربو لاینر در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهری، هموطنان را یاری کند.

وی افزود: تا کنون در چندین شهرستان از جمله ساوجبلاغ و نظر آباد هماهنگی های لازم در خصوص بکار گیری این دستگاهها در ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

موسوی اظهار داشت: در سازمان نیز با شیفت بندی و برنامه ریزی لازم برای مرخصی و دورکاری برای همکارانی که بیماری های خاص دارند و همکاران خانم سعی شده تا با کمترین تعداد ممکن امورات مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان، پیگیری و انجام شود.

این مسئول استانی تصریح کرد: برای حفاظت پرسنل نیز امکاناتی نظیر ماسک و مایع های ضد عفونی دست در سازمان، تامین شده است و از حضور و تردد غیر ضرور مراجعین نیز در داخل سازمان جلوگیری می گردد. در این خصوص سعی می شود خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی به ارباب رجوع ارائه و در مواقع ضرور نیز با رعایت کامل اصول بهداشتی ارائه خدمات در محل میز خدمت به مراجعین صورت می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز بیان داشت: لغو جلسات غیر ضرور، جلوگیری از ورود همکارانی که علائم بیماری دارند به داخل ساختمان اداری و ضد عفونی محیط اداره از دیگر اقدامات لازم است که انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز