خبرگزاری کار ایران

به منظور حفظ سلامت شهروندان صورت گرفت؛

پلمب ۴۰ واحد تفکیک ضایعات و مواد غیر بهداشتی در اقبالیه

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۷۶

کارشناس بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین از پلمب ۴۰ واحد تفکیک کننده ضایعات و مواد غیربهداشتی در شهر اقبالیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدتقی سلیمانی اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و تلاش برای حفظ سلامت شهروندان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا پسماندها است و باید صاحبان واحدهای تفکیک زباله برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان تا پایان این شرایط، فعالیت واحدهای خود را متوقف کنند.

 سلیمانی یادآور شد: این واحدهای پلمب شده، علیرغم دریافت اخطار قبلی مبنی بر فعالیت نکردن، به صورت شبانه به فعالیت خود ادامه می‌دادند و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌انداختند.

این مسئول گفت: در این شرایط جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف و حفظ سلامت شهروندان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی قزوین و واحد بهداشت مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین بدون هیچ تعارفی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش مردم در مقابله با کرونا گفت: تنها راه مقابله با این ویروس، ماندن در منزل و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس است که بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد و باید خود مردم نیز به این موضوع اعتقاد و باور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز