خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان:

نظارت بر مراکز اقامتی قزوین با جدیت بیشتری انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۶۷

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین گفت: نظارت بر مراکز اقامتی با جدیت بیشتری در سطح استان به منظور مقابله با ویروس کرونا به‌طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و دستورالعمل ابلاغ شده از سوی معاونت گردشگری کشور با هدف پیشگیری از شیوع و احتمال ابتلای گردشگران داخلی و خارجی به این ویروس، پذیرش مسافر در تمامی خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بومگردی سطح استان تا رفع کامل این بحران ممنوع بوده و رعایت آیین نامه‌های ابلاغی در این مراکز لازم الاجرا است.  

خزائلی اظهار داشت: باتوجه به وجود بیشترین خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بومگردی استان در منطقه الموت و احتمال مسافرت به این منطقه در ایام نوروز، ممنوعیت فعالیت این واحدها به‌طور رسمی ابلاغ شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اقدام به پذیرش میهمان برخلاف مصوبه ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با واحد متخلف بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین یادآور شد: بازدیدهای ویژه تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه از این مراکز در حال انجام است و امیدواریم با همراهی مدیران واحدها و مردم با موفقیت از این روزها عبور کرده و شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز