خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

پایگاه های ایست و کنترل برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۱۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پایگاه های ایست و بازرسی با تصمیم ملی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در ورودی و خروجی‌های مناطق شهری استان سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا ، حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه و نیروی انتظامی برای اجرای این طرح ملی زیرساخت‌های لازم را در استان سمنان فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای این طرح مسئولیت پذیرش شده را برعهده خواهند داشت و مباحث بهداشتی در اجرای این طرح برعهده نیروهای درمانی مستقر در ایستگاه‌ها خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برای آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا ویروس تلاش اصحاب رسانه استان دوچندان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: برای دریافت دستگاه های تب سنجی پیگیری‌های لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود و آموزش نیروهای انسانی مانند هلال احمر و بسیج برای اجرای این طرح و استفاده از ابزارهای بهداشتی در اولویت باشد.
خجسته پور اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در ۱۱ استان کشور قرار است اجرا شود و در روزهای آینده فراگیری و روند انجام طرح های کنترلی در ورودی شهرهای استان و کشور شتاب می‌گیرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: از ظرفیت جمعیت هلال احمر برای اجرای این طرح باید نهایت بهره را برد و ورودی و خروجی استان برای تشدید کنترل ها مشخص می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران هر شهرستان ،اصناف غیرضرور را معرفی کنند و مجتمع های تجاری غیرضرور با تایید واحد صنفی مربوط و فرمانداران در استان تعطیل شود‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز