خبرگزاری کار ایران

دادستان کرج:

مسئولان با حفاظت از سلامتی خود، ماموریت مبارزه با کرونا را به سرانجام برسانند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۰۷

دادستان کرج گفت: اکنون زمان پرداختن به حواشی مخرب و اختلاف سلیقه ها نیست بلکه باید با تقویت اتحاد و انسجام بین مسئولان و جلب همراهی مردم، به مبارزه با کرونا بپردازیم.

به گزارش ایلنا، مددی در ستاد استانی مبارزه با کرونا که روز شنبه با حضور استاندار البرز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت همراهی و تعامل همه جانبه استان برای مبارزه با این بیماری، افزود: زحمات استانداری البرز به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا و سایر اعضای ستاد بویژه کادر بهداشت و درمان، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: به طور قطع مسئولان در این شرایط خاص باید از سلامتی خود محافظت کنند، چراکه در صدر این مبارزه قرار دارند و باید مسئولیت خود را به سرانجام برسانند، بنابراین انتقاد از روند ضدعفونی و مراقبت کردن آنها، دامن زدن به اهداف دشمنان محسوب می‌شود.

مددی گفت: باید اختلاف سلیقه ها و حواشی را کنار بگذاریم چراکه اکنون لزوم حفظ اتحاد و انسجام موجود، بیش از پیش حس می شود.

وی با انتقاد از اینکه مردم همچنان خطرات شیوع کرونا را جدی نگرفته اند، افزود: مردم با همراهی و تعامل از تردد های غیرضروری پرهیز کنند تا این چرخه هولناک متوقف شود.

دادستان کرج عنوان کرد: دستگاه قضا نیز بعنوان سرباز این نظام با تمام توان علی رغم وجود مخاطرات، در این مبارزه انجام وظیفه می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز