خبرگزاری کار ایران

در گیلان رخ داد ؛

قتل مرد لاهیجانی در مشاجره سر خرید هندوانه

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۸۴

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اعلام کرد: مشاجره لفظی در خرید هندوانه ، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اعلام کرد: گزارشی از وقوع درگیری منجر به جرح بین 2 نفر در یک میوه فروشی یکی از مناطق حاشیه‌ شهر لاهیجان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های امداد و انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ قاسم جانعلی پور افزود: پس از حضور نیروهای امدادی و انتظامی در محل درگیری و انتقال فرد مجروح به بیمارستان ، این مرد 39 ساله به علت شدت جراحات وارد شده بر اثر ضربات چاقو جان باخت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل ، قاتل شناسایی و دستگیری وی و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت اضافه کرد:‌ قاتل 27 ساله و 2 همدست 27 و 28 ساله وی در کمتر از 3 ساعت هنگام خروج از شهرستان لاهیجان بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل ، مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

در سرهنگ قاسم جانعلی پور در پایان با بیان اینکه آلت قتل از خانه متهم کشف شد ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز