خبرگزاری کار ایران

سخنگوی استانداری سمنان اعلام کرد :

دستور استانداری مبنی بر تعطیلی اصناف شهرستان سمنان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۷۶

سخنگوی استانداری سمنان با تکذیب شایعه تعطیلی اصناف شهرستان سمنان گفت : خبر دستور استانداری سمنان مبنی بر تعطیلی اصناف شهرستان سمنان صحت ندارد .

به گزارش ایلنا، حجت الله یحیائی معاون روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین الملل و سخنگوی استانداری سمنان گفت: با عنایت به انتشار اخباری مبتنی بر دستور استانداری نسبت به تعطیلی اصناف شهرستان سمنان ، بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی ، بدینوسیله ضمن تکذیب خبر اعلام شده بر اساس اعلام قبلی ، استانداری سمنان و ستاد استانی مقابله با کرونا هیچ تصمیمی در خصوص تعطیلی سازمان یافته و هماهنگ هیچ یک‌ از واحدهای صنفی و مشاغل خرد در سطح استان اتخاذ نکرده است.
 
وی افزود : فعالیت یا عدم فعالیت اصناف و مشاغل خرد شهرستانی در حوزه غیر دولتی و خصوصی، مبتنی بر تصمیمات اتحادیه های مشاغل و اصناف استان و شهرستانهای تابعه بوده و تاکنون مصوبه ای مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی هیچ یک از شهرستانهای استان مطرح نشده است.

سخنگوی استانداری سمنان در پایان ضمن توصیه جدی به هم استانی های عزیز در خصوص رعایت اصول بهداشتی و پیوستن به #کمپین_در_خانه_بمانید ، از مردم درخواست کرد جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشده و اطمینان داشته باشند که اصناف محترم استان نیز با رعایت کلیه نکات بهداشتی همچنان به خدمات‌رسانی و تامین مایحتاج عمومی مردم مشغول خواهند بود .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز