خبرگزاری کار ایران

ذبیحی خبر داد:

۲۰ مبتلا به کرونا در اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۵۵

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: تاکنون بیست نفر در اردستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در اردستان اظهار داشت: تاکنون ۴۲ نفر در شهرستان اردستان به کرونا ویروس مشکوک هستند که ۱۶ نفر آنان خانم و ۲۶ نفر اقایان هستند و اقدامات درمانی بر روی آنان صورت پذیرفته است.

وی ضمن اشاره به آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان اردستان افزود: از افراد شناسایی شده تاکنون ۲۰ نفر ابتلای آنان به ویروس کرونا مثبت بوده و ۱۱ نفر نیز آزمایش تست آن‌ها منفی بوده و ۱۱ نفر نیز هنوز جواب تست آزمایش آنان نیامده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به رعایت نکات بهداشت فردی توسط شهروندان اردستانی گفت: در این ایام تاکید می‌شود مردم توصیه غذایی را رعایت کرده و اصل تنوع و تعادل رعایت شود و مصرف انواع غذایی که در شش گروه تعریف شده مورد استفاده قرار گیرد.

ذبیحی ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا در اردستان بیان کرد: از امروز افتتاح ایستگاه پایش سلامت و آموزش در هشت نقطه شهرستان اردستان راه‌اندازی می‌شود که در دو نقطه شهر اردستان، دو نقطه شهرزواره، مهاباد، موغار، باقرآباد و بخش برزاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز