خبرگزاری کار ایران

ثبت ۲۲مورد آزمایش مثبت کرونا در بیمارستان های کاشمر

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۱۸

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: 22 مورد از نمونه آزمایشات بیماران بستری در بیمارستان های کاشمر مثبت به کرونا اعلام شده است.

به گزارش ایلنا از کاشمر، محمد جواد یزدانی در این خصوص گفت: از زمان شیوع این بیماری تا امروز شنبه -۲۴ اسفندماه-  از 41 نمونه گرفته شده از بیماران با نظر متخصصین، 36 مورد نتیجه قطعی اعلام شده است که متاسفانه جواب 22 مورد مثبت به کرونا و 14 مورد منفی بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد 22 مورد آزمایش مثبت اعلام  شده، تعداد 18 مورد از همشهریان کاشمری بوده و تعداد چهار نفر از شهرستان های مجاور در این بیمارستان بستری بوده اند که مثبت اعلام شده است.

یزدانی گفت: تا این لحظه سه نفر از این افراد  فوت کرده اند که دو نفر از شهرستان های مجاور بوده است و تنها یک نفر از همشهریان کاشمری بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات و مراقبت های مجدانه پرسنل  کادر درمان و متخصصان و پزشکان عزیز بیمارستان شهید مدرس(ره)، موارد فوتی جدیدی  به غیر از یک مورد اعلامی قبلی از بیماران شهرستان نداشته ایم که این موضوع جای امیدواری دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون 314نفر بصورت سرپایی به بیمارستان شهید مدرس مراجعه کرده اند که 271نفر خدمات سرپایی دریافت کرده اند و 43نفرنیز بستری شده اند.

یزدانی  در پایان گفت: تاکنون 101 بیمار در بخش حاد تنفسی بستری  شده اند که خوشبختانه با تلاش پرسنل سخت کوش بیمارستان 73 ترخیص و 28 مورد در حال حاضر بستری می باشند 

متاسفانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان در حال افزایش است.

شهروندان کاشمری توجه داشته باشند که درحال حاضر ویروس کرونا در تمام سطح شهر و روستاها منطقه وجود دارد و هیج جایی امن تر از خانه شما نیست، خواهشمندیم در خانه بمانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز