خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

فعالیت همه اماکن اقامتی و تفریحی در خراسان رضوی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۱۴

استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالارهای عروسی و عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر در این استان ممنوع شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد،علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بیست‌وچهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی افزود: حفظ جان و سلامت هموطنان و هم استانی‌های عزیز اولویت نخست پیگیری‌های ستاد از زمان برگزاری نخستین جلسه تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: تمامی تصمیمات و اقدامات ستاد مبارزه با کرونا درخراسان رضوی در راستای حفظ سلامت مردم بوده و با مشورت آیات عظام و علمای تراز اول استان، تمامی متخصصان پزشکی، صاحب نظران حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی این کار صورت گرفته است و ادامه پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی شعار کلیدی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان را پرهیز از هرگونه اجتماع و ماندن در خانه برشمرد و اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه این ستاد پیش‌بینی و پیشگیری توام با مقابله با ویروس کرونا است.

رزم حسینی ضمن تشکر صمیمانه از مردم خراسان رضوی درخصوص همکاری برای ریشه کنی ویروس کرونا در این استان گفت: علیرغم واقف بودن به محدودیت‌ها و مشکلات موقت ایجاد شده، دوباره درخواست می‌کنم با جدی گرفتن موضوع و ماندن در منزل به خدمتگزاران خود در مبارزه با این ویروس کمک کنند.

وی ضمن قدردانی مجدد از حافظان و جهادگران حوزه سلامت خراسان رضوی اضافه کرد: از صداوسیما و رسانه‌های استان درخواست می‌شود تا خدمات فراوان ارائه شده در این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۴ نقطه ورودی در این استان و به ویژه شهر مشهد مقدس مورد غربالگری بهداشتی عموم قرار گرفته و تیم‌ها همچنان در مکانهای مشخص شده مستقر و مشغول فعالیت هستند همچنین به مدیران اجازه داده شده است تا نسبت به کاهش حضور سه چهارم کارکنان در قالب دورکاری اقدام کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه تمامی موارد بیان شده و بسیاری دیگر از مسایل در قالب مصوبات به صورت شبانه‌روزی پیگیری و ابلاغ می شود افزود: هدف خدمتگزاران در این استان رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی سلامت مردم است و از همه آحاد جامعه همکاری همه جانبه و درک شرایط فعلی را خواستار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز