خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت بردسکن خبر داد:

تعداد بیماران کرونایی بردسکن به 6 نفر افزایش پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۰۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: هر چقدر که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم آهنگ شیوع ویروس کرونا در شهرستان تندتر می زند و متاسفانه تاکنون آمار کرونایی های بردسکن به 6 نفر رسیده است

مهدی عاقلتر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: ظرفیت بخش ویژه بیماران کرونایی ظرفیت آن تکمیل شده است و درحال حاضر 12 نفر بستری مشکوک به ویروس کرونا هستند.

وی بیان کرد: از تعداد 6 بیمار کرونایی  تعداد 4 نفر آنها  با تلاش تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان بهبود نهایی پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند و دو نفر دیگر که تست آنها مثبت شده است همچنان بستری هستند.

وی اظهار داشت: سن این افراد بالای 60 سال است و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند مجبور هستیم بخش دیگری از بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم. 

عاقلتر خواستار تعطیلی بازار بردسکن شد و از نیروهای انتظامی و پلیس راه خواست تردد وسائط نقلیه که پلاک خارج از شهرستان  می باشند را به داخل شهر ممنوع کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه بردسکن در دروازه خراسان رضوی واقع شده است باید مسئولان استان و شهرستان برای محدود کردن تردد وسائط نقلیه سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی شهرستان تدبیر کنند و اکیپ هایی را در ورودی ها استقرار کنند و تمامی ماشین ها و مسافران را ضدعفونی و بیمار یابی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن، از همشهریان خواست همچنان رعایت مسائل بهداشتی وعدم تردد در داخل شهر و توجه به قرنطینه خانگی خود توجه داشته باشند و در خانه ماندن درحال حاضر بهترین اثر دهی را برای مصون ماندن از ویروس کرونا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز