خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۲۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران کرونایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۸۹

۱۲۰ تخت برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی در سالن‌های محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت اله مهدیخانی گفت: سالن‌های نمایشگاه بین المللی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و ۱۲۰ تخت در آن‌ها گنجانده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: بیماران کرونایی بعد از گذراندن ۴ روز از بیماری خود در بیمارستان در صورت نداشتن فضایی جدا از خانواده برای طی کردن دوران قرنطینگی در این سالن‌ها نگهداری می‌شوند.

مهدیخانی ادامه داد: سالن‌های نمایشگاه بین المللی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و ۱۲۰ تخت در آنها گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: بیماران کرونایی بعد از گذراندن ۴ روز از بیماری خود در بیمارستان در صورت نداشتن فضایی جدا از خانواده برای طی کردن دوران قرنطینگی در این سالن‌ها نگهداری می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: البته تا کنون پذیرش نداشته ایم چراکه این تمهیدات برای مواقع ضروری به منظور خالی کردن فضای بیمارستان برای بیماران جدید است.

مدیر کل مدیریت بحران استان عنوان کرد: این سالن ظرفیت ۲۸۰ تخت دیگر راه هم دارد که در صورت لزوم اضافه خواهد شد.

مهدیخانی یادآور شد: طبق تفاهم نامه با شرکت گاز در صورت لزوم می‌توانیم از سالن این شرکت برای افزایش تخت و پذیرش بیماران استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تا کنون در بیمارستان صحرایی که هفته پیش در محوطه محل دائمی نمایشگاه بین المللی برپا شده است، پذیرش نداشتیم چراکه بیمارستان دولتی فعلا ظرفیت پذیرش بیمار دارند.

این مسئول درباره تعطیلی بازاریان هم گفت: اصناف غیر ضروری مانند پوشاک و کفش از فردا تا پانزدهم فروردین تعطیل می‌شوند.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: اگر دستگاهی مصوبات جلسه ستاد پیشگیری از کرونا را عمل نکند دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز